2013. január 30.

Hosszú hétvége

Kettő szabadnappal megtoldott hétvége és nagy lépés a Favorittal.

Vasárnap    >>>>

Kész a hátsó kerék
Helyére került a hajtómű
Alakul...


Kormánycsapágy és az első villa is beszerelve

Hétfő    >>>>

Kapott gumit az első kerék is  (Rubena V66 Flash)
Hátsó váltó,lánc,pedálok

Demo...,kétkeréken-kormánnyal

Kedd    >>>>


Nagy távolság van a racsni és a papucs között




Kihézagolva...,szépen átfogja a váltó

Felraktam egy használt 6-os racsnit amivel jó volt a távolság,a váltó is kezelte,de nekem ez kell.

2013. január 26.

Az eltelt 20 nap

Majdnem 3 hét az alkatrészek tisztításával telt el. Alig kell valamit cserélnem a Favoriton,tartós darabok vannak rajta.




Lánctányér


Hajtókar-stucni



Fékek


Nyereg és alkatrészei


Váltás részei


Váltókar



Racsni...,szép hangja van


Eltávolítottam a rozsdát,lecsiszoltam és alapoztam


Csapágyak,tengelyek...,befejeztem a tisztítást

Vannak persze menthetetlen és hiányzó darabok,az első kerék nem bele való és rozsdás,a hátsó az eredeti,de meg van ütve egy kicsit.  Hiányoznak róla a fékkarok is.


622-es kerekek kerülnek a Favorit alá


Sikerült venni egyszerű Weinmann fékkarokat,
váltó és fékbowdeneket fehér házzal,
fehér kormány bandázst
Színt vallott...,fekete lett a váz és a villa


Szárad néhány napig a váz,aztán jöhet az összeszerelés.


2013. január 5.

Hozzám került

Egészen véletlenül rábukkantam egy kereskedésben és megvettem ezt az öreg országúti kerékpárt. Lett egy Favoritom a 70-es évekből.

Ilyen állapotban hoztam el


Felmértem az állapotát és készítettem néhány képet.










Elérett gumik,rozsdás alkatrészek,ráépített idegen kiegészítők.

Fellelt állapot


Elkezdtem leszerelni a sárvédőket és a csomagtartót,a kormányt. (befogóval együtt)
Megkaptam hozzá az eredeti koskormányt és az eredeti stucnit,amit rá is szereltem.

Így jobban tetszik